Hellu!

Hejsan!

Jag e så ledsen för att jag inte haft tid med att skriva!!


Lyckligtvis, så e mitt liv inte så intressant - Det har varit ganska lungt ...


Men idag e en bra dag att leva!

Imorgon kommer "Falling Skies" o sen på fredag ...

"THE VAMPIRE DIARIES!!"


Jag e så glad för det!! :D


För då på fredag - kommer det de mest roliga o gulliga avsnittet som nånsin funnits i "The Vampire Diaries"

Det e avsnitt 19 "Heart of Darkness", då får man träffa Jeremy igen o spöket av Rose (Vampyr tjejen som dog av varulv's bett, hon som Damon faktiskt liked)


Och  så kommer Damon & Elena finally make out!!! :P

(Jag har satt upp ett youtube klipp av det, här på bloggen. Your welcome!)


Aja, måste dra ... En sväng xD

Hahaha xP

It's still funny! XD


Bye Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0