Har ni märkt?

Har ni märkt hur LJUST det är på morgonen??? Det e för fan jobbigt att vakna upp på morgonen.


Jag vet att jag inte har skrivit på länge, men Jag har varit lite upptagen.

Några saker jag borde berätta:

* Jag var i Irland för 2 veckor. Jag vet att jag borde har skrivit när jag var där, men jag måste ha glömt. Oxå, det var ganska tråkigt där.

Men jag behövde Shoppa ganska mycket. Och om ni har kanske märkt, jag HATAR att Shoppa. Jag gör det bara när det e absolut nödvändigt.

* Jag har varit för lat för att skriva några historier, men jag började när jag var i skolan. Nog för jag är där på datan i mer än 12 timmar om dan X)
 
 
Och det är nog allt jag vill berätta .... Japp, det var allt n_n


Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0