Solens dag

Hej!

Sorry, att jag inte var o skrev igår

Hade massa att göra :P


Aja, kunde ha varit värre xP


Jag har faktiskt kommit på 10 spoilers om "The Vampire Diaries" Säsong 4 o jag ville berätta dem (I O-ordning):

  1. Jag vet att en del av "The Vampire Diaries" kommer att spelas ut i Hawaii.

  2. Tyler kommer att dö:(

  3. Alaric kanske dör ...

  4. Elena & Matt kommer köra in i sjön (Rebekah stog mitt i vägen, o ville att de skulle dö) Och Elena kommer dö.

  5. Meredith kommer ge Elena vampyr blod, för hennes hjärnskador.

  6. Elena kommer att vakna up i transformationen.

  7. Hon kommer att komma ihåg båda gångerna när Damon compelled her - Hans "love confession" och när han träffade Elena först.

  8. Klaus kommer bli dödad. Men Bonnie kommer att göra en spell så att Klaus's ande kommer vara i Tyler's kropp, och sen återvända till hans gamla kropp.

  9. Meredith kommer att lämna Mystic Falls.

  10. Elena kommer att avslöja att hon väljer Stefan (Medans hon e fortfarande human)

    Men kanske hon ändrar sin attityd om Damon, när hon blir en Vampire?

Hoppas det!


Jag verkligen vill ha "Delena" romans!! :D

Det e inte för mycket begärt, visst?

 

Aja, inte mycke som man kan göra åt det :P


Och på Lördag så var jag uttråkad o skrev en låt. Här är den:


All I Need Is Me

Hey you

Let me tell you about me


I have lived for so long
time stands still

Hey you

don't act like you know me

you don't know what I think,
about anything


So when you start trying to figure me out
remember your not the first one
to come ara-aaa-ound


Chorus:

I don't need a boy band to idolize
I don't need someone to read my love poems,
I don't have to read cute love novels

I don't think that hearts are cute,
that shoe shopping is important,
that having a rich boyfriend, is my one and only dream!
or that "Romeo and Juliet" were meant to be!

All I need is me!


Måste dra

Bye :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0