Fredag, Fredens dag!

Halli hallå!

Jag vill bara säga att det e FREDAG! Och det betyder att "The Vampire Diaries" o "Sage" kommer in i bilden.


Hon som spelar "Sage" har oxså varit med i "Smallville"

("Smallville" är Tv-showen om Superman, Innan han blir Superman)

"Smallville" e faktiskt ganska bra, och jag vet att Ian Somerhalder
(Som spelar Damon, i "The Vampire Diaries")
har en liten roll i Tv-showen, o e bara med i 2 avsnitt.

Men Ian är sötare i "Smallville" än när han är med i "The Vampire Diaries" och e bara HOT!



Det konstiga e ... Jag har gått i skolan i 3 dar. Och nu, det e bara helg!

Fast jag har huvudvärk o har haft Matte 4 ggr den här veckan ...

Hur kan man ha matte 4 ggr på 3 dar ... Mer som 2 dar, idag var Matte fri :D???

Jo, det skolan som jag går i, tycker att det e roligt när man HATAR Matte o måste jobba med det, så mycket som möjligt.


Men nu måste jag sticka ... En halsduk xD

Just Kidding :P


Tata For Now! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0