Vad jag tyckte om "The Vampire Diaries"



"The Vampire Diaries"



Har och alltid kommer vara, min favorit Serie. Den ÄR AWESOME! Och Äger! xD


Igår var lite ... FÖR Dramatisk, för mig :/

Jag menar, jag har aldrig gillat Stelena förut (Stefan + Elena = Stelena) men han var ganska hars mot henne!


Jag menar bara, han vill få Elena att hata henne men istället tror jag att hon kommer Aldrig att hata honom, utan hon kommer att bli krossad till små bitar ... Inte Bokstavligen men




Kanske Spolier Alert!

Jag tror att i fjärde kistan, finns Klaus ... Fattar du inte vad jag menar?

Jo, jag tror att Klaus fick en häxa att ta bort hans Humanity och göra det till en äkta människa, så att han nu är bara helt o hållet Vampyr! ... Dun, Dun, Duh!

Alltinget det eller är det nån som han älskar men oxså är rädd för ... Hans Mamma kanske? Eller kanske ... Nån han älskar, en flickvän som krossade hans hjärta?


Aja, får väl se om nån av mina terorier är sanna ... :P


Jag bara hoppas att Elena snart blir tillsammans med Damon! :D <3<3<3

De är bara så CUTE tillsammmans!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0