The Vampire Diaries!!

Hey! Jag är så glad att det är Freda! Min favo tv serie kommer idag! :)

"The Vampire Diaries" är bara SÅ Bra!
Som typ, vilken tjej gillar inte drama fylld med svek, hat, triangel-kärlek OCH Smoking Hot Vampires!!!

Det är bara det grymmaste som finns! xD Plus det för killarna finns halv-nakna heta tjejer xP
Men jag är fortfarande lite bumed out att "Grimm" inte kom igår :( Tydligen var det nåt med att man måste "vänta" tills Sverige får de nya avsnitten D:

Så det är bara att vänta ...

Jag älskar bara "The Vampire Diaries" så hårt!
De här två avsnitten av säsong 3 som jag har sett, har haft så många vändningar och twistar att mitt hjärtat har typ stannat flera gånger!
Jag fattar inte de människor som fortfarande tycker om att se "Gossip Girl"?

Det är ju i "The Vampire Diaries" det händer! Det är var de snyggaste människorna finns. Det finns oxså spänning, romans, drama, äventyr... Och i toppen finns det lite vampyr-action och varulvsklös.

Bäst är att du slipper Bevvan-kleggandet som GG blivit såna fans av. Aka: alla är med alla. (Tänk er det knullträdet... ewww. ) Här hinner alla dö innan, haha! *Jk! (Just kidding!)* *kanske*

Jag vet ingen bättre serie just nu faktiskt. Inte med blandningen av ovanstående ingredienser i alla fall. Men jag stör mig på en sak: Ian Somerhalders stirrande. När han ska vara evil spärrar han upp ögonen vilket får honom att se mer galen än ond ut. Ändå är han bara så Het! Jag är Team Damon alla dar i veckan.

Längtar nu galet mycket till nästa avsnitt!

Obs, jag är verkligen ett "Delena" fan (Elena + Damon = Delena),
så förra avnittet "The New Deal" var SÅ bra för mig,
med GODNATT KYSSEN I SLUTET! AWWWWW ;D

<3<3<3<3<3<3



Xoxo

Söta Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0