Hey!



Hey! :P


Jag vet att ni inte känner mig så bra, men några saker ska ni veta :P

  • Jag bor i Sverige, men Mamsen är från Estland och Pappi är från Finland. Så jag pratar några språk xP
  • Jag ÄLSKAR att prata ENGLISH! :P  Jag vet inte varför, men det är ett kuligare språk att prata! xD
  • Min B-day (födelsedag xD) är 24 maj. Så säg kom ihåg att säga "Grattis!" XD Det är typ snart! :D
  • Jag har blåa ögon, och jag är blond. :I Men gör inga "blondin skämt" för då slår jag dig på arslet! Fatta det! XP
  • Jag använder "Rosa Anime Tjejen" bilden (som den där uppe) som en bild av mig själv. För Jag <3 Älskar <3 Anime, min favo färg är Rosa och önksar att jag hade Rosa hår & lila ögon! :P
  • Min favo Tv-serie: "The Vampire Diaries" (som ÄGER! XD), "Grimm" oxså bra :P, "Scrubs", "How I met your Mother", "Simpsons" och "The Family Guy" :D


    Om jag kommer på nåt mer så säger jag till! Och tack! :P

    Ps. För jag gillar att snacka English, så kommer jag att säga några engelska ord. Och feta dem :P

    See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0