Kay ...

Även me den här dumma förkylningen, jag är fortfarande i skolan ...

I know, weird right?

Mina föräldrar tvingade mig, de tyckte att jag var bra nog att gå till skolan. Eller så kanske de inte brydde sig ...

Jag svär, någång är det som om de bryr sig mer om mina betyg än hur jag mår! Det e nog därför jag går till BUP några ggr i 1 månad.


Jag vet inte ens om jag klarar att vara kvar i skolan. Asså, jag vet att det är Fredag o då är det sista dagen innan den långa helgen men jag vet att helgen är inte så lång!

Se, så här ser min helg ut:

Lördag på morgonen, hör jag mina föräldrar bråka om pengar. (det gör dem alltid) Men istället för att somna om som andra människor gör, så kan jag inte för mamsen ville att jag skulle ha snygga VITA Gardiner in mitt rum, så jag får ljus rakt in i ögonen.

Men när jag vänder mig om, så får jag den vita väggens ljus, så jag kan inte somna om!!

Plus, om man tänker på det ... Hur skulle jag kunna somna om me den här duma förkylningen. Känns som en sopbil har backat in i mitt huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0