En New Day

Hey

Så jag sitter här utanför min skola o knappar in va jag gör här på bloggen. Men jag är så pisst off på lärarna, de aldrig låter nån stanna inne i skolan på lunchen!

Jag nästan frös ihjäl på vinter när jag behövde sitta här utanför o vänta på att de jävla airheads ska komma o öppna den f**king dörr jäveln ... Aja, några små saker jag glömde att säga:

  • Jag nångång kan stava fel :P
  • Jag kommer använda några eng ord, typ slang eller nåt sånt
  • Jag e lite på dåligt humör idag för MB kom o hälsa på igår!
  • MB Står för Mormor Bitch.


Ja, jag vet att det e lite kall hjärtat att tänka så, men om du kände henne som jag så skulle du säga samma sak. Hon säger att jag är bortskämd!


Men förutom det verkliga irriterande dagen som jag har haft just nu, det finns bara några saker som jag är glad över att kunna ha gjort idag.

Jag skrev en nu Historia!!!

Du kanske inte vet varför jag är SÅ GLAD för att kunna skriva en ny historia, med det är enkelt varför ...

Jag håller på att skriva över 20 historier SAMTIDIGT!

O jag vet, det låter "Omöjligt" men jag är focuserad ... Nästan.

Det e bara att jag skriver lite på en historia o sen får jag en bra idé till en ny historia! Och sen börjar jag skriva den ... O typ ... Glömmer den andra historien ...

Gud vad jag önskar att jag hade en SNABBARE och kanske NY DATA!  Jag har haft den här datan i 5 år nu och den är SÅ TRÖGG!

Den stänger av sig själv, jag måste faktiskt damsuga ventilation för att den ska funka bättre!!!

Aja, whatever det är inte nåt som kommer att döda mig ...


Men min nya historia ....

Det handlar om den här skolan "Jefferson High" i L.A (Hollywood) och där så händer det så KONSTIGA saker ...

Spoilers!
Det finns kossor med T-shirts på! Som hejar på skolan's fotbolls lag! HAHA XD


Men de två personerna som har gjort allt det här har ALDRIG åkt fast!
Ingen i skolan vet vilka som har gjort det här! ...

Men sen så kommer det två personerna att åka fast och det kommer vara SÅ BRA att läsa!

Ni kan läsa den först "Prologue" på min Wattpad sida.

Jag håller på att skriva första kapitlet just nu! xD

Och son du kanske har gissat, det är helt o hållet på engelska!!!


Ok

Ses sötisar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0