Så, Hej igen!

Hej!

Listen, andledningen till att jag inte har skrivit på länge e för att ...

JAG HAR INGET ATT SKRIVA!!!!



Det har varit såååååååååå Tråkigt den senaste tiden, och allt för att jag har gått i Sommarskola o gjort Matte.

Men förutom det så ... Har livet vart bara vanligt.


Jag menar Come On, förutom att åka till Estland på Sommarlovet, så brukar jag o familjen aldrig åka nånstans!


Vi e mer eller mindre ... Panka!


Men hey, det e inte så farligt.

Har faktiskt börjat sova mer på dagarna o varit uppe till 4 på morgon x)


Lite konstig men annars, helt OKEJ!



Oh, för all er "Vampire Diaries" fans därute -  Vampire Diaries Säsong 4 kommer i Oktober.

I Amerika kommer den den 11 Oktober - Men I Sverige, några veckor senare. Men kommer fortfarande nångång i Oktober.

Okidoki, måste dra! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0