Hallllllllllloooooooo!

Tjaba! :)


Så, idag var min första dag i Silverdal.



Det var ett HELVETE att komma dit, men sen blev det faktiskt ganska bra :)


Mamsen hade tagit sån jävla lång tid att se "fin" ut, och de gjorde så att vi kom sent till tåget. Hann se när det åkte iväg. (Lille Syrran följde med ... )

Så vi behövde vänta tills nästa tåg kom, o den bussen som vi hade bestämt o ta, hade redan åkt ...

Så då behövde vi gå en halv mil! Enda tills tågstationen nära Silverdal, o ta den. Vi kom 30 min försent, men det gjorde inget. Missat inte mycke.


Såg att de va 5 tjejer i klasses. Såg snälla ut. Kommer inte direkt bli "BFF" med dem ... Men eh ... Du vet, i alla fall överleva.


Men jag har märkt att jag får bättre betyg o jobbar bättre om jag e inte med nån. Så själv = Bra betyg, men mår skit :(  Me vänner = Mår bra :) Men lagom dåliga betyg :/




Efter hela den här "Gå hit o dit" saken, så behövde vi ta buss o tåg tillbaka hem, o sen till banken. Skulle göra konto för Studiebedraget.



Jag e bara så jävla lat o trött just nu. Kanske även håller på o blir sjuk ... D:



Fast ändå, det e inte så farligt ... :(


Jag har skrivit ganska mycke på mina historier under sommaren, fast jag e ganska stuck just nu ...


Fast det blir nog bra. Nu när skolan börjar o "TVD" KOMMER SNART X) ... Så kan jag nog börja fokusera mer ... :)


Längtar tills THE VAMPIRE DIARIES!! <3  OKTOBER E SÅÅÅÅÅ LÅNGT BORT!
 

I LOVE TVD SÅ HÅRT!

Ses! n_n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0