Dag 2

Så det e officiellt Dag 2 av "sommaren-är-slut-så-nu-är-jag-fast-i-skola-till-domedagen"


Jag vet, det låter som om jag är en Real Bitch




Men sanningen är, jag kan inte bry mig idag. Jag vaknade 7 Imorse, o det e FÖR J*VLA TIDIGT!

Sen, så var det okej. Men hela familjen fortfarande ville säga att "Jag e så duktig, som går upp tidigt för att gå till skolan", och att se min lille syrra forfarande sova djupt OCH att jag trodde att jag skulle missa reprisen av "The Vampire Diaries" (Vi slutar där vid 12, TVD börjar 13.35)


Men jag e fortfarande ganska crappy. Hey, vill ni veta om en ganska AWFUL movie?

Hick!





Jag såg filmen kort o sen bara ...





Aja, nu slutar vi! :)


Ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0