Sorry

Det har varit några gånger på bloggen o skrivit långa sidor, bara så att jag blir utloggad! Total bullshit! Som t.ex. igår, satt uppe till 4 på morgonen o skrev ... Men sen så försvann allt :[

Vad jag skrev igår:



Vad jag tyckte om "The Vampire Diaries"

Först Elena fick veta att Damon hade legat med Rebekah, den blonda bitch Original vampyren som försökte att döda Elena för 48 timmar sen! ... Ouch! Men hon sårade honom faktiskt, så det var väntat ...



Sen det finns Caroline & Klaus, för att han nu behandlar Caroline som en flickvän O älskar när hon säger att hon inte gillar honom o vill att han ska lämna henne ifred.

Men jag tycker att de e så gulliga tillsammans!! :D
Jag menar, när de hade deras date ... Han var så nervös o gullig!


Men att han upptäckte att Caroline bara distraherade Klaus så att Damon & Rick kunde "dagger" Kol, Klaus's bror.

Klaus bara flippa ut! Och sen i slutet, han brände hans teckningar av Caroline. Han kände nog sig bedragen ...


Men jag vet att i ett av avsnitten i framtiden, kommer finnas mer ❤ Caroline & Klaus ❤

Var är Tyler? Han missar allt det roliga!


Jag har faktiskt gett upp på ❤ Tyler & Caroline ❤

Jag menar, come on!

Han är fortfarande halv varulv, fortfarande gör allt som Klaus säger åt honom att göra OCH han kan fortfarande döda Caroline om han inte e försiktig ...


Jag undrar om Klaus har en chans att bli god ...
Jag menar, den enda personen som inte sätter henne på andra plats i deras liv - Är Klaus.

Okej, det e inte sant. Caroline är alltid på andra plats efter Klaus's familj.


Men jag ser ingen framtid mellan Tyler o Caroline. Sorry :(


SPOILERS!
Jag har hört att i Säsong 4, "The Vampire Diaries" kommer en del att spelas på Hawaii. Och där kommer "Delena" att blommas ut :D

Känns som jag har sagt det förut ... Hm.


Jag tror det e allt ...

Om jag kommer på något annat, så säger jag till! :D


Puss o Kram ❤❤❤
Bye!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0