Onsdag ... Måste jag säga mer ...



Jag e så trött! Men det e bara så tråkigt här ...


De goda nyheterna: jag har kunnat skriva lite mer på mina historier, alla 60 stycken! :D

E det inte bara AWESOME!


Jag e oxså super glad att det är TORSDAG imorgon, då kommer "Falling Skies", med den super snygga Drew Roy! :D

Efter Torsdag, så kommer Fredag.

DÅ KOMMER "The Vampire Diaries".




SOM JAG ÄLSKAR!! <3<3<3




Jag så vill se om "Orginal" vampyrerna kommer att dö, eller inte ...

Om de dör ... Då blir det ingen Caroline & Klaus!!!


De e bara så SÖTA tillsammans ...


För om man ska vara ärlig, man såg hur söt o nervös han var runt henne. Han blev så arg när hon sa sanningen, det som han vet redan själv men tänker det bara. Aldrig säger det.


Jag tror att det e därför Klaus gillar Caroline. För att hon säger sin åsikt, o skiter i vad andra tycker om henne eller säger om henne. Hon är för ärlig.


Jag bara vill att de ska bli ett par, bara en liten stund ...


Men just nu, Tyler kommer inte komma tillbaka än. Han forfarande kämpar.


Och "Delena" har det ganska tufft just nu.

Damon är sårad, o han är då med Rebecka. Och snart kommer en till tjej, en rödhårig tjej som har känt Damon en låååånnnnggg tid tillbaks.

Jag har läst om det mycke, o vet alla Spoilers! :P

De e typ sent nu.

Måste dra.


Farewell, mortals!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0