Ni måste se det här!

Jag gick nyss in på datan o såg den gulligaste lilla katten! :D AWWW!!

Så jag tänkte att jag bara MÅSTE visa upp den här på bloggen! :D

Här är länken!

Ni kommer tycka att den är så söt! :D


Har du sett den? Visst är den så Cute!







Förutom det så mår jag okej, fortfarande förkyld o vill gå hem o vila, men istället är jag här o måste gå till Bild.

Jag bara suger på att rita och att måla. Jag tror jag inte har finessen till att göra det ...


Aja, vi kan inte vara all bra på allt :P

Jag e typ bara lite sur just nu, för båda mina tjej polare (XP) är sjuka o gick hem ... Så nu är jag ensam :(



Men det blir nog bra, det e bara 2 dar kvar av skolan innan lovet ...


Ses

Sötisar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0