Heeelooo!

Sorry att jag inte har skrivit på länge.

Men jag hörde en liten weird sak idag. Bara lyssna:



"Vet du vad det mest sexsistiska sak är?"

"Vaddå?"

"Vågen!"



Jag vet att det låter lite ... Well weird ...

Men jag tyckte att den var lite konstig ... Va tycks?


Som jag har berättat, jag har varit förkyld lite och kan faktiskt inte andas ... Men mamsen fortfarande sa åt mig att gå till skolan, ja jag vet att det låter elakt ...

O tro mig, DET ÄR DET.

Mina föräldrar älskade skolan när de var små, o de vill att jag ska det med.

Men tyvärr, det gör jag inte. Jag faktiskt går till skolan bara för att jag måste, o om jag hade en chans ... Så skulle jag nog bränna ner den xP


De har förut, sagt åt mig att gå till skolan ... Även om jag var verkligen sjuk ...
O jag menar då med rinnande ögon o en näsa me

Men jag kan inte klaga. Det är typ en regel som jag satt till mig själv. Nog för jag tycker att människor som klagar är lite ... Patetiska.

Inget illa menat, men om det finns nåt att klaga om så ska man fixa det,  så det inte finns nåt att klaga om :D

Jag är så trött, o jag verkligen önskar att jag kunde få gå hem o sova!
Men det får jag inte, för att jag gjorde det i Fredas o det va gränsen för mamsen -.-

Hon vill att jag ska vara i skolan o få bra betyg. Som om en dag kommer att påverka heeelllllaa min framtid.

Nu måste jag gå

Ses Cutiepaj! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0