Awesome grejer!

Shoo!

Jag bara satt här vid min SPRILLAS NY DATA o e fortfarande sjuk :(

Men det här är bara så Aweome!

Min nya data är en Sony, o kostade 6000 spänn! OMG, mina päron måste verkligen älska mig :P


Aja, jag har några saker att säga ...

Awesome filmer för awesome tjejer att se:


"You Again" är en Awesome film! Du kan läsa mer om den här


"Bridesmaids"
är oxså en fett bra film! Rolig o little dramatisk :P Du kan läsa mer om den här.


"Fired Up!" e lite ... Weird ... Men den är oxså super bra :) Du kan läsa mer om den här.


"Love, Wedding, Marriage" är en bra film oxså. Lite kul för den heta snyggingen Kellan Lutz är med! :D Du kan läsa mer om den här.


"The Babes of St. Trinian's" är en SUPER BRA o Awsome film! :D Du kan läsa mer om den här.


"Kick Ass Girls 2 - St. Trinian's 2" Är ännu bättre än den första filmen!! :D Du kan läsa mer om den här.

Nu, Awesome låtar som Awesome tjejer kan lyssna på! :D


"The Banned of St Trinian's" är dem som sjöng låtarna i "Kick Ass Girls 2 - St. Trinian's 2" Läs mer om dem här. Några låtar kan du lyssna på här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0