Andledning för att jag har varit borta

Tja.
 
 
Så, andledningen till att jag har varit borta så länge från bloggen är:

 
  1. Jag har varit borta från Sverige, i Finland faktiskt - För att träffa släkten. Var där över Nyår.


  2. Det har inte hänt nåt på länge.



  3. Fortfarande väntar på att "The Vampire Diaries" ska komma tillbaka. Tydligen kommer den tillbaka den 28:e January. Jag kan inte vänta tills dess!


  4. Jag har varit ganska upptagen, med skolan som slutade (Men som startade igen för två dar sen) och hela "julen måste vara så ... julig" och Nyår som måste vara "PERFECT".


  5. Jag har börjat göra en "RADIO BLOGG". Den är på engelska. Jag pratar där om olika saker. Men mest om vad jag tycker, så sen väntar jag på vad "lyssnarna" tycker.

    Jag har även skapat en hemsida till Radio Bloggen, på Weebly.

    När jag har gjort klart och publicerat den så lägger jag upp länke här, jag LOVAR! x)


Tills dess kära vänner, ta hand om er. Sorry att jag inte kan skriva så mycket, då mitt liv är ganska ... händelselöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0