Fredag!!!

Hej! :P


Nu när det e Fredag, så vet alla vad det betyder! ... "The Vampire Diaries"!!! :D

Jag e så glad att den kommer! xD


Jag verkligen längtar till mer "Delena" Romantik


Jag e ganska glad för att det fanns det sista av "Sage & Finn" med i det här avsnittet! :D





Men, olyckligtvis ...

SPOILER ALERT!

Det här är sista gången som vi träffar Sage eller Finn ... De båda dör, Finn när han blir staked o Sage en timme efter, då hon o en vampyr vid namnet Troy - försöker döda Stefan & Damon!!

Oroa er inte, de lyckas inte ens skada dem - Båda Sage o Troy faller ihop på golvet o dör ... Smärtsamt men snabbt.


Synd. Påminner mig o den sorgsna men söta "Romeo & Juliet" slutet ...


Jahap.

Inget mer att göra om det, nästa avsnitt kommer bara att bli bättre :P



Bye for now! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0