One Direction biljet pris, vilket skämt!

Hej
 
Som ni kanske redan vet, så handlar det här om biljetter till "One Direction" konsert. Jag menar, COME ON! ...

Själva konserten är i MAJ! Och just nu, så säljs biljetterna över hela nätet.
 
Fast här är den bästa delen, alla biljetter, och jag menar ALLA BILJETTER, kostar ungefär 3000 spänn!
 
 
Nu fattar jag hur killarna i 1 D är så jävla rika, deras fans måste sälja sina F*cking själar bara för att få pengarna!
 
Det är en sån OERHÖRT Stor Orättvisa.
 
 
 
Made by my Little Sister!!!
 
 
Speciellt för min lilla syrra. Hon är the #1 fan of "One Direction". Hon är ett sånt stort fan, att hon var hon hennes bästis och var uppe till midnatt, bara så de kunde lägga ett bud på två biljetter till 1 D konserten.

Men sen blev hon så trött att hon kom hem, och lagde sig. Hon fick reda på att aktionen slutar 3 på natten, så hon och mamsen fick sätta väckarklocka på och lade sig, utan att säga nåt till mig. JAG VAR UPPE TILL 3!


Om de bara hade sagt nåt till mig ...


Men väckarklockan funkade inte och de vaknade 5 på natten. Ganska yra så kollade de på datan och aktionen var redan slut.
 
 
Tragiskt slut.
 
Fast det betyder inte att min syrra & hennes bästis har GETT UPP på att få biljetter till "One Direction" konserten i Maj.
 
NÄ NÄ, de ger ALDRIG UPP. Tro Mig!
 
 
 

Aja, förutom den händelsen har inte mycket hänt. Fick ett A+ på Svenskan för en 6 sidors dikt som jag skrev.
 
 
OCH jag har laddat ner avsnitten 1-8 av "The Vampire Diaries", Säsong 4.
 
Jag hittade en sida .... På fredag får jag AVSNITT 9!! Det är SÅ SPÄNNANDE!
 
Men jag kommer säga det här ... Jag vet nu vet Charlotte är, och hon var nog en sån där "inte så viktig" karaktär i showen.
 
Men GODA NYHETER! "Delena" SÅ ÄGER! Det är GANSKA mycket drama som händer ... Men min önskan kommer i uppfyllelse!
 
"Klaroline" (Klaus & Caroline) LEVER! OCH ÄR FETT SÖTA! OCH ...
 
DELENA (Damon & Elena) LEVER! OCH ROCKAR! SÅ AWESOME!!
 
 
Aja, måste dra.
 
Ses x)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0