Senaste veckan ...

Hej :)

Jag har faktiskt haft en ganska lugn vecka.

Jag tror det e för att skolan har bara "mjuk startat". Som idag, så va jag o minigolfa.

Synd bara e att jag tappade bort mitt paraply o jag vet inte var den e! Jag tror jag lämna den i taxin, men jag e inte säker.


Jag också tycker att människor ska inte tycka att jag e en nörd eller nåt sånt, bara för jag inte gör så mycket och måste blogga eller twittra vad jag gör varje tre sekunder.

Jag har verkligen haft en konstig vecka. Saknat "The Vampire Diaries", somnat vid fyra efter varje dag i skolan ...

Nu kommer jag ju att sluta vid halv tre. Men det e ganska bra där i Silverdal :)


Jag menar, det kunde vara värre. Det e inte vad jag förväntade mig, allt e bara så ... Enkelt :D

Jag håller även på att skriva en krönika om hur Silverdal verkligen är.

Jag vet inte om det kommer bli bra eller inte, men det e bättre än inget alls :)
Då får jag ju säga mig åsikt n_n


Förutom det, så har veckan inte alls varit så bra. Jag hoppas att jag slutar vara trött vid fyra på dan, o att "TVD" kommer snart ...


Varför måste OKTOBER vara så långt borta!!!??

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0