Om Fredagen


Jag önskar att jag kunde skriva igår, men det kunde jag inte.

Men här är det som jag tänkte om när jag såg 


Vad jag tyckte om "The Vampire Diaries"
  • Caroline & Tyler, är dem i ett döende relation?
    Han bet henne, och hon nästan dog. Vem vet vad han gör nu när han är borta?
    Han kanske är med andra kvinnor?
  • Caroline & Klaus?
    För att Klaus kommer snart att bli dödad, jag tror inte att dem kan vara tillsammans.
    Men Caroline kan vara kär i honom, han är faktiskt ganska snäll mot henne.
    Även när han är på dåligt humör, och han är ganska ofta på dåligt humör.

    Men kanske han är fortfarande kär i Tatia ...

  • Elena & Damon?
    Tydligen, det finns några som säger att Säsong 4, (Tack o Lov!)
    kommer att spelas i HAWAII! OMG!

    Där, på stränderna av de soliga paradiset, kommer man att få se det AWESOME
    o efterlängtade "Delena" Kärlek!! :D

    OMG!























    Aja, jag måste kila :P

    SES

    TVD lovers! <3

    (Menas The Vampire Diaires = TVD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0