Lata Söndag!

Hola! :)


Så det e lata, soliga Söndag idag. Jahap xP

Jag har bara skrivit massor i mina berättelser o läst A LOT


Sorry, att jag inte skrev nåt på Lördag. Jag skulle, men min syrra bara tjatade om att få sin data tillbaka. Min e ju fortfarande sönder, tills den kan bli fixad.


Men något kul att veta, min 12-åriga lille syrra gjorde 100 situps idag på en halvtimme :P

För nån som väger ungefär lika mycke som en bil, så e det ganska bra! xD


De bra nyheterna e att jag tyckte att avsnittet av "The Vampire Diaries" var så ... Sad.

De handlade mest om en vampyr som Damon kände, vid namnet "Sage". Det e en kvinnlig vampyr. Och sen handlade det om att Stefan försöker sluta med att dricka människoblod o att Damon e tillbaka till att vara a real jerk!

Också, ringen som Alaric har på sig ... Håller på göra honom till en seriemördare. Han har blackouts o mördar människor då o sen kommer inte ihåg.

Det visar sig att hans flickvän, Meredith, har kommit på det o vill hjälpa honom. Men Elena vet oxså om Alaric, o Damon & Stefan.

De vill alla hjälpa. :)

Fast det fanns inge "Caroline & Klaus" romance :( ...
Jag har hört från Spoliers att det kommer finnas en C&K kiss!

Typ där i slutet. :D

Och i avsnitt "Episode 22" så kommer Elena & Damon att make out!

Här är videon, som jag fick av Youtube! :D



Tata For Now!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0