Kan ej fatta - Det e så kul! XD

Hej!

Har tänkt en grej ...

Är jag den enda personen som nyss fick höra om Justin Biber's nya sång "Boyfriend"?

Asså, jag har typ bara en radio som funkar. De andra är helt sönder.


Men ändå så har nyss hört den. DEN SUGER SÅ FETT MYCKET!

Först, så trodde jag att den var så dålig att den bara MÅSTE vara en av de Jonas Brothers som sjöng den. Men, Nope. Den var bara ssssåååå dålig att radion sa att det var Justin Biber's nya singel.

'WTF!' Det var det som jag tänkte först.

Som förut, när han gjorde den där smärtsamma sången "Baby".

Sannigen är, att jag gillade Justin Biber förut. Men sen, efter den låten. Det gick bara neråt.



Jag raderade hans låtar o slutade lyssna på nyheter om honom. Jag brydde mig inte ens om hans nya flickvänner, som kom på rad.

Sen fick jag höra att han var ihop med Selena Gomez. Men det e för att jag gillar Selena Gomez's låtar.



Sen hörde jag från min lilla syster o mamsen, att Justin hade knockt up en tjej.

Det blev även ett spel på en hemsida som är heter Miss bimbo - Det var om att Justin skulle använda skydd när han var med en tjej. Inte så "R-rated" som det låter.

Men sen för en vecka sen. Jag såg på en reklam med Justin Biber - det var en kräm mot finnar som kallas "Proactive".



O jag började bara ... GARVA IHLÄL MIG!!!

Hans hår .... OMG! Det ser bara så roligt ut!



Förut, det såg ut som han hade bara tagit hans hår och virat det runt hans huvud.



Det var då, men nu när han är äldre - OMG! Det ser ut som om nån har limmat fast en ekorre's svans på hans huvud och använt hårvax så att det ska stå upp!!!



Är jag den enda som ser det!?

Typ nu när den reklamen kommer up, varje gång så kommer jag att börja garva ihjäl mig!!! XD

Måste gå

Peace, amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0