Fredag! Då kommer "The Vampire Diaries"!!

Hejsan!


Det e Fredag. Det menas att det kommer "The Vampire Diaries" idag :D

Och "V"


"V" handlar om utomjordingar som försöker att ta över världen - lite som "Falling Skies".

Förutom att i "V" människor välkomnar utomjordingarna till deras värld,
medans i "Falling Skies", utomjordingarna är verkligen äckliga o har redan tagit över världen!


Jag undrar nån gång om samma sak kommer att hända till vår värld. Kommer vi att bli attackerade av utomjordingar?
Eller kommer världen att bli förstörd av "Global Warming"?


Jag tror att jag är nog glad över att jag kommer inte att leva när den tiden kommer. Jag och många andra som jag känner, att redan vara döda.

Människor brukar inte leva så länge nuförtiden. Mest på grund av all snabb mat o stress.

Fast, jag kanske lever då. Det vet man inte.

Visste du att 1 person mördas var fjärde dag i Sverige?


Jag hade ingen aning om det tills min lärare sa det idag!

Jag menar, WTF!

Är polisen så dålig här, att var 4 dag en person dör!!??


Aja, man kan inte göra mycket om det ...

Men :)

"The Vampire Diaires" är idag, o jag läääännnnggttar så mycke!! :D





Jag hörde att det kommer en ny Vampyr in i showen idag. Och det kommer vara ett slags Flashback
avsnitt xD


Jag kan INTE VÄNTA!!! xP


Jag fortfarande gillar "Damon & Elena" och "Caroline & Klaus". Men jag hörde att Tyler kommer tillbaka snart, och han planerar att döda Klaus. Men när han e med ... Så betyder det att det finns inga fler "Caroline & Klaus" moment :(

Men jag överlever! :D

Tyler e ju ganska söt ... Och han o Caroline passar! :D

<3<3<3


Ses
Sötisar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0